7 yaşındaki kızım dün sürekli kusuyodu gece ateşlendi. Calpol verdim uyudu sabah düzelmiş gibiydi. Geceyi kolay atlattık. Akşam üzeri tekrar ateşlendi yine calpol verdik ve ateşi en düşük 37,5 oldu. Bi saat önce 39,5 olunca dolven verdik ve hala ateşi var. Doktorumuz idrar tahlili yaptırın dedi değerleri 10-12 lökosit görüldü yazıyo. Lökosit pozitif keton pozitif doktorumuza ulaşamadık bu değerler neyi gösteriyo bilen var mı?