Arkadaslar bebegim haftaya 11 aylik olacak ve 3 gündür uyku konusunda çok sıkıntı yaşıyoruz. Gece sık kalkıyoruz. Normalde 9.30 da yatardı simdi yatsa bile kalkıp yürümek istiyor oyun istiyor .1 oldu saat, hala yatınca ağlıyor. Halim dermanım kalmadı. Yeni yeni yürüyor bunun heyecanı mıdır? Ne yapicam ben ya gece uyku yok gündüz yorgunluk..