3 ay 18 günlük çocuğumun nerdeyse 1 aydır karnı gurulduyo bi ara tribe girdim açlıktan mi sütüm mu yetmiyo diye biberonla sağdım verdim bezleri vs gayet iyi yinede gurulduyo heralde gazdan dedim.
Ammaa velakin kaynanam nezaman cocugu alsa eline ac bu cocuk diyor degil diyorum karnı gurulduyo yazik diyo
..
Allah rızası için bi diyiverin niye guruldar bu sabinin karnı baya baya tribe girdim