Ezgitpc Karabay06 bizimde 3 aylık olcaz gece 2 defa kalkıyor kendi doktorum zaten 40 çıktıktan sonra uyandırma uyku düzeni bozulur dedi
Karabay06 Ezgitpc da ver bende öyle düşündüm aöa doktora sormadan kendim öyle yaptım oda uyanmıyor 6 7 ye kadar
Karabay06 Ayseege6156 benimde öyle 3 kilo 85 gram doğdu bende gece uyandırmak istemiyorum çünkü ilerki aylarda da alışıp uyanıyormuş
Ezgitpc Karabay06 kilo alımı nasıl bizim kilo alımına göre uyandırma dedi yani sarılık olma ihtimali olmadığı için
Karabay06 Kızlar birde ben 4 ay 14 günlükte hero baby kavanoz vermeye başladım sizler n’aptınız zararlı olur mu