Rules Kızlar herkes mijia iyi dedi diye onu takip ediyordum indirime girmiş. Fakat bir sürü modeli var pek bişeyde anlamıyorum açıkçası özellik olarak beni bilgilendirebilecek olan var mı tam olarak anlayan? Hangi modeli iyidir neye dikkat etmeliyim ?
Sibls Rules ben mi 9t kullanmıyorum gayet iyi hatta Xiaomi telefonları arasında en iyilerinden diyebilirim. Uzun araştırma sonucu aldık
Bao Rules ben kullanıyorum çok memnunum. Ama bildiğim kadarıyla mi nin tek tipi var kamerada. En standart olanını aldık biz. Telefona uygulama kuruyorsunuz. Bebek hareket ednce size bildirim geliyor. Ses ve görntü kalitesi harika.
Annelik30 Bao benim de xiaomi kamera var ama kıpırdagında bildirim gelmiyor nerden acılıyor o bildirim acaba
Canikonunannesii Xiaomi 360 ev tipi kullanyorm klasık genelds herkes onu kullanıyor cok cok guzel fyatıda uygun gece gorusu ses ve hareket algılaması hateket algılayınca bildirim yollaması tavsye ederm
Deletedmom0099 Canikonunannesii merhaba, bende bir şey sormak istiyorum. bu kameradan kullanıyorum ama bildirim gelme ayarını nerden yapıcaz onu çözemedim? yardımcı olabilir misiniz
Rules Canikonunannesii bide mijia var ya bunlar acaba aynıda isimleri her yerde farklı mı yazıyor 😵💫
0znur Deletedmom0099 tepedeki 3 noktaya basıyoruz ve ev gözetim asistanına basıyoruz Buradan da gerekli ayarları yapıyoruz
Canikonunannesii Annelik30 monitorıng yazana girip aktif edeceksınız ⅗/7 sanıye var 3 olanı secerseniz en ufak kıpırdamada bıldırım gelir
Rules Cns_28 bende emin olamadım dün mağazaya gittim sordum hangi modeli alacağıma karar verdim. Ama orda çalışan dediki ağlayınca bildirim gelmez sadece hareket edince gelir dedi öyle mi. Bide nasıl bi harekette geliyor en ufak kımıldamasında mı yoksa biraz daha büyük be çok hareket etmesinde mi. Oğlum yatarken bile sürekli kıpırdar çünkü
0znur Rules Evet en ufak kimildamada geliyor. Mesela çocuk uyuyor birden ağladı. Put gibi hareket etmeden ağlamaz tabi kafasını oynatır, elini kaldırır hemen hareket algılandı diye bildirim geliyor
0znur Bizde kullanıyoruz çok memnunuz. Gece görüşü çok net. Ve hareket anında bildirim geliyor. Özellikleri de gayet güzel tavsiye ederim.
Rules 0znur bildirim dediğiniz nasıl ben robot süpürge kullanıyorum mi Home uygulamasından yine küçücük bi dınnn sesi geliyor sadece öyle mi yani yada daha yüksek sesle bi bildirim ayarlanabiliyır mu