Ay gece bebegim yanımda yatıyor anne yanı beşikte eşim de gece içine Aslan kaçmış gibi horluyor sürekli onu dürtüyorum sağa dön sola dön sus vs diye bir yandan da bebeğimi uyutmaya çalışıyorum beni kim uyutacak bilmem
Gerçekten böyle durumda olanlar siz ne yapıyor sununuz nasıl çare buldunuz ben yatakları ayırmak istemiyorum ya 😓 başka da cözüm gelmiyor aklıma