merhabalar kizim 21 aylik sezeryab oldum şuan 7 aylik ikiz hamileyim dikişlerim kaşınıyor ama neden olablir açılıyormu diye bir an düşünmeye başladım. çatlama kesintisi değil yani boydan boya eski dikislerim kaşınıyor ve kontrole 2 hafta var. tecrübesi olan bilen var mı acaba.