Eda26bsr biz de benzer durumdayız bugün 2. Ay aşılarını oldu. Akşam üstü ateşi çıktı geceye doğru ateşi düştü ama emmiyor biberonu gördüğü an kıyamet kopuyor çok huysuz diye calpol verdim bekliyorum başında uykuda beslemek için. Umarım yarına geçer bu iştahsızlık doğru düzgün beslenemedi😢 bizim ateş geçti umarım sizinkide bir an evvel toparlar