OzlemCann Kizlar oglum 1 yasina yeni girsi sut yumurta alerjisi var doktor deriden genel alerji testi yapacak brz korkuyorum yaptiranlar beni rahatlatabilirmi 🥺🥺
FTMKYA OzlemCann oglum 13 aylik 8 aylikkem deridem alerji testi yaptik benide 2 ay diyete soktular sur urunleri alerjisi diye ama diyet sonunda sikayetlerimiz devm.edince test yapalm dedik hicbiseye alerjisi cikmadi.Bende sut urunleri vermeye de yemeyede devm ettim
snowflake OzlemCann hiç acımıyor minicik bir kesik atıyor benim kızım hissetmedi bile sonra çok batırdı ağladı kanadı ağlamakta haklı ben de orda çok üzüldüm tutamadım annem tuttu kadın dur sakin ol gel için rahatlasın dedi benim elime batırdı hiç hissetmedim ve bebeğim 6 aylıktı
GramPozitifBakteri OzlemCann 2 kez yaptırdık.Bir kez koldan bir kez sırttan.Acıtan bişey değil ama bebek tabiki ağlıyor ona hazır ol.Korkudan ağlıyorlar.Mesela kızım kolundaki çizgilere bakıp ağlamıştı banyo yapana kadar 😃 anne doktor çizmiş diyip diyip iki gözyaşı akıtıyodu 😃 kısa bi işlem uzun sürmüyor testten sonra 15-20 dk sonuç için bekliyosun sonra kabaran damlaları derecelendirip söylüyorlar.Tek sıkıntı çocuğu zaptetmek kısacası 🙂
OzlemCann FTMKYA anladim canim peki nelere bakildi sizde sadece besinmi ? Yoksa toz kedi vs gibi seylerede bakildimi ?
FTMKYA OzlemCann deride 4 cizgi cekti 5 yere kucuk dokunuslar yapti jiletle,her yere farkli damla damlatti.gunes alerjisi sut alerjisi v.s. dedi tam aciklmadi neler oldugunu,sonra herhangi bir alerjisi yok dedi
sehererenn Biz hem 3 aylıkken hem 6 aylıkken yaptırdık. Şükür hiçbir şeye alerjisi çıkmadı. Minik minik iğneler batırıyorlar sırtına. Benim ki çok küçük olduğundan anlamadı bişey ağlamadı bile. Ama yaşından büyük çocuklar hep ağlıyorlardı gördüğümde. Onlarda acıdan değil sanırım korkudan
GramPozitifBakteri OzlemCann Yumurta,süt,çilek,şeftali,portakal,kakao,susam,toz akarları,polenler,yer fıstığı,fındık,ceviz bide benim isteğim doğrultusunda antep fıstığı..alerji antep fıstığına çıktı.Zaten soruyorlar şüphelendiğin bişey var mı diye
Ahkalbim OzlemCann 3 aylıkken yaptırdım dersine damla döküyorlar kaç tane test olacaksa o kadar damla damlatılır sonra o damlaları iğneyle deri altına batırıyor 15 dk falan bekleniyor kızaran yerler varsa alerji şu devam der.3 aylık tı benim kızım sırtına yaptılar 10 tane falan iğne oldu herhalde sizin çocuk büyük koluna yapa bilir.
OzlemCann GramPozitifBakteri anladimmm canim bizede hepsine bakacaklarmis ben polene fln gerek yok dedim.ama yapalim dediler
TheLatte OzlemCann 4 veya 4.5 aylikken koldan yapildi . İlk kalemle çiziyolar sonra iğne ile çizik atiyolar . Belli bile olmuyo o kadar ufak yani . Korkmayin kolay bi işlem acımıyodur bile .
GramPozitifBakteri OzlemCann Yapsınlar boşver o kadar gitmişken damlatıversin ona da.Ciddi birşey çıkmaz umarım 😇