4072020 Merhaba herkese bugun eşim ike stresli bi gün gecirdim sürekli kavga halındeydık. 3 aylık hamileyım. Su an asırı bel ağrım ve karın ag Rım var.düşük belirtisimi acaba. Eşim konuşmuyor evden gıttı. 14 aylık bebeğim var. Hastaneye gıdemıyorm. Sizce napabilirm.
Htadya Tartışmadan sonra oluştuysa agrıların mutlaka görün doktora.Hemen git hatta mümkünse.Geç kalma hiçbirsey icin.Dikkat et , psikolojini moralini yüksek tutmaya çalış.Sen iyi ol ki bebeğin de iyi olsun .Ama lütfen ihmal etme
mom54546 4072020 hemen ambulansı ara hastaneye gıt eşinin numarasını ver saglıkcılar arasın onu gıt cunku kızımda oyle olmuştu gıtmesydım düşük yapacakmışı m doktor iyi ki geldin dedı
4072020 mom54546 tesekur ederim hastaneye gıdemedim birazdan gıdecgm oğlumlabberabee hala agrıyo çnkü