Smali Kızlar dün sabah reglim bitti bugün ise kasıkta ağrı hiseddyrm.sannki tekrar regli olacam gibi.yerlesme ağrısına da benziyor.Aklima gelen acaba hamile mıyım? Olabilir mi böyle bişe?
Smali Blackcloud hayır gün boyu geçmesini bekledim.ama emin olamıyorum.esimde olmaz bişe diyor.ama formda çok okuyoruz.dikkat edip hamile kalanları.umarim yumurtlama ağrısıdır.
ilkgozagrimm Smali bende aslında bu ara hamileyim zannediyorum kendimi oysaki adetim bugün bitti ama bende mide bulantısı filan var 😂
Smali ilkgozagrimm Blackcloud kızlar test yaptım.sadece kuruntu çıktı.tek çizgi .cok korktum.cok okuyorum burada.korunup hamile kalanları.allahim hayırlısını nasip etsin.