LilyaBn Merhaba kızlar, Cuma günü aşı randevum var fakat aynu günün akşamı şehir dışına çıkmak zorundayım. Bazı kişilerde ateş halsizlik yapıyormuş bu kaç gün sürüyor merak ediyorum. aranızda bu yan etkileri yaşayan varsa bilgi verebilir misiniz?
17062019 LilyaBn Herkeste aynı etki olmuyor canım. Kimisi hiç hissetmiyor bile. Kimisi 1 gün boyunca hasta yatıyor. Ben sinovac oldum, hiçbir yan etkisi olmadı. 3.dozu biontech olacağım ekimde kısmetse. Ozaman eşim evdeyken olmayı düşünüyorum kötülenmemek için. Yola çıkmadan önceki günler yaptırsaydın keşke ne olur ne olmaz