Ebru2204 Annebebek58 bebekler ilaç kullanamıyor. Emziren anne de kullanamıyor. Benim 5 buçuk aylık oğlum dün pozitif çıktı ben negatif çıktım. Bol bol emzir dediler baska yapacak bir sey yok ateşi inip çıkıyor 4 saatte 1 calpol veriyorum ılık duş aldırıyorum. Çok zorlu bir süreç, Rabbim şifa versin yavruma tüm yavrulara.. 🤲
Elifsmotherr Annebebek58 Bizim 18. Günümüz bebeklere parol veriliyor ateş olursa emziren anne de ilaç kullanamıyor. Kızım 18 aylk. İnşallah rahat atlatırsınız stres yapmayın hiç
Ebru2204 Annebebek58 eşim pozitif çıktı 5 gün önce ondan geçti büyük ihtimalle. 5. Gününde belirti verdi oğlumda da işte ben dişten falan ateşi çıkıyo huysuz diye düşündüm konduramadım yavruma corona olabileceğini 😔 ama maalesef hastaneye gittik test yaptılar ve pozitif çıktı. o pozitif olduğu için beni de pozitif kabul ediyorlarmış ne kadar negatif çıksa da.. 🤷🏻♀️ birkaç gün sonra benimki de kesin belli olur ama 4 5 günde kesinleşiyor genelde…
Elifsmotherr Annebebek58 İlk önce bacak ağrısı baş ağrısı oldu bende. Acile gittim test yapılmadı gerek duyulmadı. Ondan sonra bebeğim ateşlendi ama 38 i geçmedi dişten dedik. Doktorunu da aradım normal çok yüksek değil dedi tabi bizim aklımıza covid gelmiyor çünkü ben 2 gün ağrı çektim iyileştim. Testte yapılmadi 2 gün sonra ateş düştü şükür kızım normale döndü bir baktım bu sefer eşim rahatsız. Hemen acile yolladım test yapıldı tabi pozitif sonra eve gelip bana da yaptılar bende pozitifm. Çok şükür atlattık
FTMKYA Benimde suan esim pozitif cikti evde 13 aylik oglum var bizlere bulasmasindan korkuyorum.Bebeklerde testi nasil yapiyorlar kana mi bakiliyor,birde ne yapmam nasil sakinmam.gerekiyor😔
Annebebek58 FTMKYA yaniniza almayin sakin odanizi bol.bol havalandirin ates hastalanma falan olmazsa korkmayin hijyene dikkat edin tabi ki
Ebru2204 FTMKYA normal yetişkinler gibi test yapıyorlar sürüntü alıyorlar. Kan da alıyorlar idrar gaita vs. biz kan verdik sürüntü verdik. Sürüntü sonucu çıkana kadar doktor kan sonuçlarından anladı çok ağır grip geçiriyor bu bebek büyük ihtimalle covid dedi. Sonra zaten gece test açıklandı pozitif😣
FTMKYA Annebebek58 yok yanimizda degil zaten ama gecen hafta oglum ates halsizlik kusma bogaz agrisi vardi acillik olduk test yapan olmadi agri kesici verdiler azi disleri cikiyo sguk algnligi dedik falan ama acaba o zaman oglum civid mi gecirdi🤔
Ebru2204 FTMKYA 5 buçuk aylık. Çok ağır grip dediği işte covidden bahsetti. Ateşi çıktı, ara ara öksürüyordu, burnu tıkanıyodu, sulu kaka yaptı birkaç kez huzursuzdu yani baba da evde pozitif olunca hiç beklemeden acile gittik
FTMKYA Ebru2204 anladim bizimde ates kusma oksuruk burun akintisi hepsi vardi valla dis falanda cikmadi umarim.başa sarmayiz tekrar.Esim 4 5 gundur oksuruyordu sguk aldi dedik ama.bgn sirti agriyimca test verdi ve pozitif ins bzlerde birsey yoktur😔hele ki oglumda
Ebru2204 FTMKYA hiç vakit kaybetmeden bence test yaptırın bebeğinize ki ona göre hareket edin. Bende il diştendir diyodum ama iyiki de gitmişiz yaptırmışız. O pozitif ben negatif işte böyle de bir durum var.