Betim Mervekaynak küçük ev büyük cam biberonları kullanıyorum başlıklarını değiştirmedim. Zaten 1 ve 2 numara. Ayrıca avent ultra air kullandık 6-18 ay aldım daha yeni ama kabul etmiyor henüz alışmadı biraz büyük geliyor