Arkadaşlar biz bi aya başka eve taşıncaz..ama malum okullar 6 eylülde açılacak ..2.sınıfa geçen bi kızım var ..taşınacağımız evin yanındaki okulda başlasın istiyoruz ptesi günü …arkadaşlarına da ilk günden yani başından alışsın sonra dahil olursa uyum problemi olur diye…ama adresimiz hala burayı gösterdiği için kayıt yaptıramıyoruz…bu işi nasıl çözebiliriz lütfen acil bi fikri bi bildiği olan yazabilir mi yardım!!!