Covid testi yapılmadı mı hastaneye ateşli giden tüm bebeklere öncelikle test yapıyorlar artık, benm bebeğimde 3 aylık ateşli gittik test yapıldı pozitif cıktı karantinadayız hala ama cabuk atlattık, böyle bir durum olabilir covid kimden kapıldığı belli olmuyor çünkü, ılık duş aldırın sürekli ılık bezlerle vücudunu silin , calpol artı dolven vs ateş düşürücü kullandık , başkada bebeklerimizde yapacağımz birşey yok doktorumuz endişelenmeyin diye uyardı öncelikle bizi , sizde sakin olun hep. Bebeğin başını soğuk tutun , cok gecmiş olsunn , bebekler hiç hasta olmasınn 🙏🏻