Bi süredir sütüm çok azaldı bebek doyuyor mu forumda sık sık yazıyordum. Herşeyden önce bol su tüketiyorum, uykuya dikkat ediyorum ve her gün bir kere de olsa sağım yapmaya çalışıyorum. Sütüm azaldıkça bulgur yiyordum. Ama bunlara rağmen sütüm yeterince değildi yani bebeğim lıkır lıkır süt içmeyi seviyor biraz azalınca memeyi bırakıyor tekrar deniyor yine az gelince bırakıyordu ve ellerini emmeye başlıyordu. Eşim eczaneden BESTLAK adında süt attırıcı bi damla almış ve gerçekten faydasını fazlasıyla gördüm. Denemekte fayda var yine forumda başka önerilerde olmuştu onları denemeye gerek kalmadan bu damla süt sorununu şimdilik çözdü😍