Pelvan Bebegimin bu gun 4. Gunu goguslerim cok buyuk ve bebegim emmedi goguslerim sisti dugumlendi ne yapabilrim ne olur yardimci olun sagmayla sicakla ustesinden gelemedim 😢
Gulyllu Pelvan elinizden geldiğince emzirmeye çalışın olmadı sağım yapın rahatlatın göğüslerinizi hem bu ilk zamanlardaki süt cok kıymetli buzluğa atın değerlensin benimkiler hep boşa gitti
Pelvan [bilinmeyen] denedim canim uclari hafif bosaliyor ama ustleri tas oldu Allahim cok kotuyum bebegimde ac sarilik olur diyede korkuyorum
Pelvan Gulyllu 1 saatte 2 siringa anca sut cikiyor bebegim emmek istiyir ama cekiyor cekiyor gelmeyince agliyor ve emmeyi reddediyir mamaya alisacak diyede korkuyorum cok caresiz kaldim nasil bi yol izlicemi bilemedim
Pelvan [bilinmeyen] cok tesekkur ederim ama benim goguslerim biraz buyuk ve cok kanali var 1 saat sagim yapmayla ancak 2 siringa sut cikiyor hic bosalmiyor nasil bosalir acaba