2 aylık olana kdar çok uslu bi bebekti taki 2 aylık oldu ağlama krizleri başladı 4. Ayımıza giricez geçmiyor doktora gittik gayet sağlıklı dedi altı temiz karnı tok gazı yok ama ağlıyo kucak ta bi
nebze susuyo gene aynı mamayı bıraktık doymuyormu acaba desem gece uyuyor doymasa gecede uyumaz üstelik kiloda aldı çişli bezimizde en az 5 tane oda normal anlayamadım yoruldum baya siz nasıl başa çıkıyorsunuz ağlamaların sebebi ne