MLSVS Mervekaynak doğduğundan beri içiyorum. Kızım 5.5 aylık. Sadece soda değil ice tea fanta vs de içerim. Onların senin midene zararı var sütünle alakası yok demişti doktorumız. Ki bebeğim kolikti benim.
Adamelis12 Mervekaynak doğal maden suyu içebilirsiniz en fazla 2 tane hiç bir şey olmaz önce deneyin ne olur ne olmaz gaz yapmıyorsa için hem sütünüzde artar ☺️🙏
benim_adim_ebruli Mervekaynak 16 aylık ama ben doğduğundan bu yana içiyorum maden suyu. Doktorumda bi sakınca görmemişti 🥰
Ceren1234 Mervekaynak yok kuzum öyle şeyler ya inanma ben herşeyi de yedim de ictimde kuru fasulye tursu dahi yedim hiç gaz sorununda yaşamadık şükür ki
benim_adim_ebruli Tazeanneg yok gazlı içiyorum, asitli içeceklerin gazı boğazda biter demişti doktor, bebeğe gaz yapmıyormuş yani ☺️
Evos_ Hadi yaaaaa kızlar kola içmek için ölüyorum ya bebeğimi çok da emzirmiyorum gerçi günde 2-3 kere beni emiyor mama alıyor genelde ama korkuyorum yine de dikkat ediyorum içebilir miyim yani gaz yapmaz mı 3 ay 3 günlük kızım MLSVS