Kayuu merhaba,benim bebeğim de 15 gün sonra geçecek ve kışın sebze bir derece de meyve yok maalesef. Yaz meyvelerinden mahrum kalmasın diye ben bir kaç sey hazırladım. Öncelikle çok tatlı ve olgun kayısıları kaynatıp hiç şeker eklemeden sıcak halde minik kavanozlara konserve yaptım. Kabızlık v.b durumlar için.Yine kayısıları püre yapıp küp buzdolabı poşetlerine doldurdum kolaylık olsun diye. Aynı şekilde şeftali püresi de yaptım. İshal v.s için de seftalileri kaynattım ancak çok tatlı olmadığı için içine siyah üzüm de attım biraz o şekilde konserveledim. Kırmızı erikleri cam rendede rendeleyip tek porsiyonluk buzdolabı poşetlerine koydum. Yine kırmızı erik ve üzüm ile meyve suyu kaynatıp konserve yaptım. Bu arada taneleri hep içinde kaldı şeftali kayısı v.s zaten iyice piştiği için onları da ezdirip yediririm dedim. Tatsız olmuyor ama yetmezse siz cikardiktan sonra pekmez v.s ile tatlandirabilirsiniz. Karışık meyve kompostosu yaptım üzüm şeftali kırmızı erik ve kayisidan. Bunların tamamı şekersiz ve konserve. 210 cclik kavanozlara yaptım açıldığından hemen bitsin diye. Bir de karadut suyu sıktım ve yine karadutlari hafif ezdirerek silikonlu buzluklara koydum. Meyve olarak bunları yapabilirsiniz. Şifa olsun bebeklerimize. 💜