merhaba arkadaşlar bebeğim 9 buçuk aylık oynarken ayağa kalkmaya çalışırken otururken bı anda dengesini kaybedip kendini arkaya atıyor ve kafasını vuruyor günde bı kaç kere bu şekilde oluyor ağlıyor ama kucağıma alınca hemen sakinlesio susuyor önüne geçmiyorum sürekli emekliyor sizdede bu sorun varmı sürekli böyle arkaya düşüp kafasını vurmasına ne çare buluyorsunuz insan sürekli takip edemiyor bende çalışıyorum kayinvalidemde yetisemiyor düşmesine ne yapmam lazım bı sıkıntı olur mu