Esravnn Bana bi yöntem söyleyin lütfen ya önce bepanthol kullanıyordum bi pişik oldu geçmedi bi türlü hametan aldım yine geçmedi havalandırıyorum ama çoğalıyor azalmıyor NEDEN
Ah_neredeee_vah_neredeee Esravnn Mantar olmuş olabilir .. travazol kullanın birkaç gün az az günde iki defa sürün inçe tabaka şeklinde .. birde altını yıkayın sık sık .. kurulayın bezini takmadan
Bryumakmutluluk Esravnn travazol ve hamazinc karıştırıp sür günde üç defa diğer zamanlarda da hamazinc sür çok geçmiş olsun canım bunu 4 ay çeken biri olarak söylüyorum
Hep_mi_uykusuz Yediklerinizden yada yediği seylerden olabilirmi bazi gidalar pisik olusumunu arttir demisti hemsire
tgbmhr geçmeyen pişik alerji belirtisi olabilir kakads mukus sümüklü kıvam veya gürültülü kaka köpüklü kaka varsa bi alerji uzmsnıyls görüşün
Hsrtgndz Esravnn en hızlı çözüm bizde nişasta oldu ve dağılmasını önleyip söndürüyor pisikleri çabucak iyilestiriyor
gulse_uyak Esravnn her bez değiştirmeden önce altını yıkayıp kurutun öyle kremleyip bez takın çok faydasını görürsünğz.ama gıda alerjisi,süt alerjisi,diş çıkartma bunların hepsi pişik sebebi ve sarı kantoron yağı çok iyiyleştirici
Aslihan21 Esravnn her bez değiştirmede ılık suyla yıkayın ve kuruyunca mustela yada sudocrem sürün bezinide kremli bir bez alın geçene kadar ve sık sık değştirin hemen geçecektir ve arada açın havalnsın belli aralıklsrla