Eelifaryaa inşallah, ama size tavsiyem yürümeye başlayınca dengeyi tam kuramadıkları için düşüyorlar sakın ah vah ıh etmeyin o düştüğü zaman direk gülümseyin olur böyle şeyler diyip kucağınıza almadan sakinleştirdin çünkü korkuyorlar , benim kızım bir kere korktu yürüyemedi tekrardan zor alıştı. Tanıdığımızın kızı da 15 aylık düşüyor yürürken annesi büyük tepki verdiği için yürümeyi bırakmış korkuyor kalkınca ağlıyor hemen