Tosbiklerinannesi Kızlar corona olmuştum bugün 5. Günüm ama sadece 2 gün felan ağrılarım oldu geri kalan günler de boğaz yanması ve grip gibi geçiriyorum ve ayaktayım sürekli hiç yatmak gelmedi içimden çok çok iyiyim bu normal mi benim gibi hafif geçiren oldu mu coronayı?
Zeytin_cekirdegi Tosbiklerinannesi geçmiş olsun canm bnmde 8 gunum ilk iki gun ağrılı 3.gün ve 6.gün de ağrılı ateşli geçti şu an sadece öksrük var nadiren inşallah atltrz
Cnnt000 Tosbiklerinannesi Bende sadece hafif bi boğaz ağrısı oldu. O da ikinci gün geçti. Başkada hiç bişeyim yoktu çok şükür. Hiç ağrı koku kaybı ateş öksürük bi hapşırma dahi olmadı yani
Tosbiklerinannesi Zeytin_cekirdegi inşallah canım çok teşekkür ederim şükürler olsun ateş de olmadı hiç öksürük de olmadı.
Gocmen-kusu Kız ne güzel maşallah de benim de 4 ya da 5.günüm artık sayamıyorum bile o kadar kötü geçiriyorum ki ne desem az gelir, mesela dün akşam ölmek istemiyorum diye ağlıyordum artık yüksek ateşten ağrılardan 🤦🏻♀️
Tosbiklerinannesi Gocmen-kusu MaşAllahh valla hiç ağrı çekmedim desem yeridir Allah şifa versin canım ağrılarını dindirsin inşallah.
Cnnt000 Ikrazumra19 Bende aşı yaptırmadım çok şükür bi iki gün Boğaz yanması sonrası geçti çok şükür.
NukleerBaslikliKiz Tosbiklerinannesi Anladım çok geçmiş olsun. Bende de ilk birkaç gün ağır geçmişti sonra normale dönmüştüm
Ikrazumra19 Tosbiklerinannesi sevindim gecmis olsun peki beneginize nasil dokundujuz suan bende pozitif esimle birlikte 2.gunum 2 cocugum var napcam bilemiyorm ister istemez herseylerini ben yapıyorum
Tosbiklerinannesi Ikrazumra19 dokundum canım hiç kasmadım zaten çocuklar çok hafif ve 3 gün geçiriyorlarmış emzirirken felan maskeyle emzirdim ama yemeklerini vs yaparken maske takmadım hiç çok geçmiş olsun.
Cnnt000 Ikrazumra19 Ben günlerce kızımı öpüp sarılamadım. Eldivenle mutfağa girdim. Maskeyleydim sürekli bide kızımı emziriyordum. Ben bi oda da kızım kendi odasında eşim başka bi odada yattık. Ben odamdan maskesiz çıkmazdım. Maskemi çıkartmak için sürekli odama gelir biraz oturur yine maskemle çıkardım. Yemeği aynı masada ama mesafeli yerdik. Lavaboya giderken banyoya giderken peçete kullanırdım kapı kolunu muslukları öyle açardım. Çünkü tek dileğim eşim ve kızıma bulaşmadan atlatmaktı bu süreci. Çok önlem aldım. Bide şunu önerebilirim sizd hergün muhakkak duş alın. Kıyafetinizi günlük duştan sonra değiştirin. Günlük 3 litre su Nane limon Kekik limon Sumak kaynatıp tüketin. Sarımsak Soğan olmazsa olmaz her yemekte tüketin. Ben böyle 1 haftada toparladım çok şükür ☺ çok geçmiş olsun o kadar anlıyorum ki sizi ben belirtisiz atlatmama rağmen o virüsü taşımanın psikolojisi ayrı bi kötüydü. Allahım acil şifalar versin hem size hemde bütün hastalarımıza 🌺🌺