Bebeğim de geçirdi.. doktorumuz bağırsak enfeksiyonu iştahsızlık yapar demişti. 3 gün oldu antibiyotiğini bırakalı 3 gündür iştahı yerine geldi. Hatta mamayı bile bıraktı bu süreçte sadece su içiyordu. Çok zor süreç ama geçiyor. 2 hafta resmen aç yaşadı. İlaçları içirmek de çok zordu çığlık çığlığa zorla içirdik malesef.. geçmiş olsun bebeğinize, sizede sabırlar diliyorum.