Kızlar eşimle hep aynı noktada seninki doğru benimki doğru oluyoruz. Ben koku duyulur ve alınır da diyorum ikiside doğru geliyor bana ama esim koku duymak deyince benimle dalga geçiyor hep yanlış kullanıyorsun diyor 🙂 sizce nedir ne değildir bu duymak almak meselesi