thetellus_ Kızlar bu ayın 21 inde 2. Yılımızı doldurcaz geçen sene eşim müzikle ilgilendiği için ona onunla ilgili bısey almıştım bu sene daha farklı olsun istiyorum önerilerinize, fikirlerinize açığım siz seneler yapmistiniz??
JackDaniels thetellus_ Ben apple watch almıştım kolundan düşürmüyor🤣 Manevi olarakta sosyopixten anı kitabı almıştım polo kartlara fotoğraf bastırmıştım aşırı duygulanmıştı🙏🏻
DOLANDIRICI thetellus_ Sevdigi yemekleri yaptim cuzdan ve kemer alfim o kadar oda bana bi buket cicek almisti
thetellus_ JackDaniels Eşim klasikci biraz normal saat seviyor ama anı kitabı güzel olabilir gerçekten🥰
JackDaniels thetellus_ Evet kesinlikle öyle🙏🏻 Yine sosyopixten buzdolabına fotoğraflı magnet vs yaptırabilirsiniz🙏🏻 Klasik saattede fossil ve casio bakabilirsiniz
ruveydaaa Bizim de 8. İnde ikinci yılımız doluyor PlayStation alacaktım fakat kendisi aldığı için istediği bi marka güneş gözlüğü almayı düşünüyorum ama bana da fikir olur yorumlar beklemedeyim :)
ruveydaaa Bu arada doğum günün de oğlumuzun saç telinden tesbih yaptırdım kullanmaya kıyamıyor :) düşünebilirsin istersen
DOLANDIRICI ruveydaaa Abla ne kadara yaptirdiniz tesbihi bejde kizimin saclarindan yaptirmayi dusunuyorumda
ruveydaaa İnstagram da saklıanılar diye bi siteden yaptırdım kadın çok tatlı çok da yardımcı oldu hatta kalan saçlarla da kendime saklamak için anahtarlık yaptırdım :)
Mrs_Mert thetellus_ evlenmeden önce yaptırmıştım ben yıldönümü için olur mu bilmiyorum ama instagramda mini albümler diye bi sayfadan anahtarlık yaptırmıştım. Minicik bi anahtarlık içine sizin seçtiğiniz fotoğrafları koyuyorlar. Bi bakın isterseniz
Mrs_Mert thetellus_ rica ederim ☺️ bi de eğer tarzınızsa saç telinden tesbih yapıyorlar öyle bişey de bakabilirsiniz