Kızlar kayinvalidemin testi şimdi pozitif çıktı. Her gün kayinvalideme gidiyorum ben bugün de yanındaydım yatıyordu sürekli en son ateşi 38.5 olunca test yaptırdık şimdi baktık testi pozitif. Tüm gün 1 yaşında bebeğimle yanındaydım. Maskesizdik. Çünkü hiç aklımızın ucundan korona geçmedi. Kimsede bir şey yok çünkü. Emziriyorum. Test yaptırsam mi ? Ben de pozitif çıkarsam ilaç veriyorlar mı emziren anneye ? Bir de emzirmeye devam edebilir miyim pozitifken ? Hiç koronaya yakalanmamistik o yüzden hiçbir bilgim yok 😔