göğsümün tam ucunda sivilce gibi beyaz birşey vardı fotoğrafını çekip hastahanedeki ebeye yolladım süt kabarcığı dedi 2 gün bekleyelim geçmezse işlem yaparız dedi emdikçe geçiyormuş ama sürekli aynı memeyi emzirip diğerini sagıyorum geçmedi agrılıda bişey.. başına gelip çözüm bulan var mı ??