elif1852 Merhaba kızlar inanılmaz bir bel ağrım var doktor emar çekilmesi gerektiğini söyledi, emziren anneyim emarın herhangi bir etkisi olur mu? Size de sormak istedim. Hepinize kocaman sevgiler💐
JackDaniels elif1852 Mr manyetik rezonans açılımı yani herhangi bir radyasyon yok tamamen mıknatıs mantığı ile çalışıyor🙏🏻 Tomografide radyasyon var ama yinede emzirirken çekilebiliyor sadece radyasyonu siz alıyorsunuz çünkü bebeğe geçmiyor geçmiş olsun. O bel ağrısı bende de var bir türlü fırsat bulup çektiremedim
Ltprknn elif1852 ilaçlı mi olacak mr hakkında bir bilgim yok ama tomografi den sonra 24 saat emzirilmiyor diye biliyorum
elif1852 JackDaniels size de çok geçmiş olsun teşekkür ederim bilgi için, inanın eğilip kalkamıyorum bile bıçak gibi birşey saplanıyor sanki , yarın randevum var sizlerinde fikrini almak istedim.
JackDaniels elif1852 İyi yapmışsınız. Valla benimde 7 ay olacak ne eğilebiliyorum ne kalkabiliyorum çocuğumu bile beşikten alamıyorum. En kısa sürede bende gideyim🙏🏻
elif1852 JackDaniels kesinlikle ihmal etmeyin benimkide 6 aylık , sağlıkla büyüsünler inşallah. Ama en kısa sürede mutlaka gidin. Benim ağrı tam kuyruk sokumu olan yerde , eğer ağrılarımız aynı yerdeyse benim sonucu burdan söylerim size
elif1852 JackDaniels tam aynı yer, ben sonuçlandığında sizi de bilgilendiririm. Çok ama çok geçmiş olsun 💐
elif1852 5-cocuk-annesi ben yarın emera giricem sonuçlanırsa burdan bildiririm ona göre sizde gidersiniz