Anne25 İstanbul da yaşıyoruz oğlum da 6 aylık. Çanakkale’ye gittik. Merkezi gezdik şehitlik turu yaptık. Ordan da Ankaraya geçtik. Otobüsle gittik bizde. Yolculuğu gece yaptık rahat ettik yol boyunca uyudu. Bir kere denize gittik oğlum çok ağlamıştı o yüzden deniz yerine böyle tarihi anlamı büyük yerlere gidelim dedik.