2 aylık bebeğim emziriyorum doymuyor 90 cc mama veriyorum bebelac la başladık kabız oldu aptamil kullandık çok gaz ve kabız doktorum aptamil conformil önerdi 15 20 gün oldu bebeğim hala çok ıkınıyor 5 gün oldu kaka yapmadı gaz damlası da kullanıyorum rahatlamadı bir türlü yardım edin kabız yapmayan bir mama önerin ve ya başka birşey mamaya zeytin yağı koyuyorum poposuna zeytin yağı sıktım şırıngayla 🤦♀️😞