Zelisblt teşekkür ederim canım, telsizimizden biz de memnunduk da bakalım yapılırsa eğer ordan yolumuza devam ederiz. Olmazsa da xiomi kamera da düşünüyorum. 2 yaşına geldiğinde bakıcımız olur, aklım kalmasın. Kamera da iyi fikir, aklıma yatıyor… Ama şimdilik bir programa ihtiyacım var 🤔