Ben doğumdan sonra 4.ayımda başladım daha birkaç gün oldu. Günde tek sağım yapıyorum ve bebeğime iki öğün yetecek süt çıkıyor. Günlük yulaf, helva ve karpuz tüketiyorum mutlaka. Bol bol su içiyorum. Bunları tavsiye ederim. Ama herkesin bünyesi aynı değil tabi, inşallah işinize yarar.