Şimdiden geçmiş olsun bizde geçen ay yaptırdık 15 aylığız buarda tüm anestezi aldı 15 dk da çıktı sadece ayıkırken çok ağladı yaklaşık 20 dk sonra falan da emdi ve uyudu herhangi bir kusma ve reaksiyon olmadığını için eve geldik ilk çişini yaparken çok ağladı 3 saate bir dönüşümlü olarak calpol ve dolven verdim ve 2 saate bir bezi ni değişip göz merhemi vermişti doktor hem onu hemde kantron yağ kullandım 2. Gün toparladı çok şükür tek sorunumuz ilk gün kaka değdiği için enfeksiyon oldu doktor çok normal olduğunu söyledi ve ilaç verdi hala kullanıyorum 1 aya tamamen iyi olur dikişleri düşer dedi bezli oldukları için acıyı pek bilmiyorlar yine sorunuz olursa burdayım 👍