Doğum iznim bitiyor özel şirkete sgklı çalışanım internetten araştırdığıma göre yarı zamanlı çalışma varmış yarım maaşını devlet yarım maaşını asgari ücret üzerinden hesaplanarak yarısı yatarmış yani çift maaş yatarmış böyle bir hak varmı? Birde bu hakkı kullandıktan sonra ücretsiz izin kullanabilirmiyim ?