7 aylik kizim var dunden beri cok huysuz surekli agliyor hiç bir sey yemiyor mama yapiyorum yok sevdigi corbalari yapiyorum yok yogurt meyve veriyorum yok dunden beri kakada yapmadi uyutuyorum surekli uyaniyor gozleri kapali emzik agzinda agliyor derdini cozemedik dis mi acaba dedim ama herhangi bir kabariklik beyazlik yok alltan iki disimiz bir ay once cikti bu arada ciksa üstler cikar diye dusunuyorum bitik haldeyim cok yorgunum dun gece atesi 37.8 di calpol verdim bugün de iki kere verdim atesi yok ama huysuzluk tavan var mi onerisi olan?