Iyice canım sıkılmaya başladı bu duruma benim babamdan annemden ya da k.validemden falan gelmezdi gezdiriyorlar diye hosuna gidiyor diye düşünür takilmazdım ama bir yabanci gorsun azicik his pist desin hemen kucagina gider bensiz durur falan bu aksam dayimlar vardı yolculamaya cıktık arabaya bindiler gidiyorlardı kızim kollarını uzatti yengeme verdim 4 5 metre kadar arabayi surup ilerlediler beni goremedigi halde hic tepki vermedi araba hosuna gitti benim cok zoruma gitti bu cocuk neden bana karsi oncelikli degil oturdum agliyorum ben onun icin canimi veririm 10 aylik kizim sadece evde yalnizken beni yaninda gormezse aglar onun disinda sanki benimle hic bagi yokmus gibi bensiz durur hastane isimiz oldugunda babannesi bakar mesela gık demezmiş acıkmadigi surece beni sevmiyor mu çok üzüldüm ölüp gitsem aramaz sanki çok zoruma gitti