cekoslavakporseleni Mamamommy en fazla kilo aldıkları ay ilk aylar oluyor genelde. 500gram civarında aldıysa normal sayılıyor.
Ebru_hayat Doğduğunda 2.600 dü İlk ay 4.600 İkinci ay kontrolde 6.460 gramdi Üçüncü ayda gitmedik daha
Umutalim İlk ay 700gr almıştı emiyor ben süt var zannediyorum çocuk hep açlıktan ağlıyormuş fark etmem baya zaman almştı