Krtlmy Sezeryan olalı 50 gün oldu hala akıntı devam ediyo bu durumla karşılasan var mı norml mi doktora başvurdunuz mu aslında ilk bi hafta kırmızı sonra hep çok az şekilde siyah koyu renk oldu.. Doktora sormalımıyım norml deyip geçmesini mi brklemeliyim..
Rayaas Krtlmy Benim kanamam , kahverengi akıntı vs 54 gun sürdü 😊 Normal diye düşünüyorum ama siz yine de sorun içiniz rahat olsun
cekoslavakporseleni Krtlmy neredeyse 70 güne yakın sürdü. Çok yoğun bir kanamam hiç olmadı ama az az da olsa tam olarak bitmesi bu kadar uzun sürdü. Doktorum bir sorun yok dedi. Biraz daha devam ederse birkaç hafta daha gelirsin vajinal kontrol ederiz dedi ama o zamana kadar kesildi şükür 😂
Deleted12 Krtlmy benimki 3 ay sürdü ya. En son artık doktorda şüphelendi neden diye ama bi daha gelmedi. Normal yanı herkesin farklı olabiliyor. Bende şaşırmış ve korkmuştum
Evrim1906 Krtlmy 15 gün falan anca sürdü ilk başta normal adet gibi oldu son 1 hafta günlük kalın ped kullandım uzun sürmedi benim
Krtlmy Deleted12 cekoslavakporseleni Rayaas teşşekürler cvplar içinn bende norml olduğunu düşünüyorum ama bilemedim yinede doğru dürüst çok kanamam hiç olmadı hep az az dı belliki bitene kadar az az uzun sürcek