Kızlar bebeğim 6 aylık 1 hafta önce ek gıdaya başladık, yoğurdu yemedi diliyle itti, daha sonra meyve sebze püreleri yaptım tadımlık 2 kaşık falan verdim zorlamadım. Ama son günlerde ağzını kapatıyor açmıyor. Diş çıkartıyor parol verirken bile ağzını kapatıyor. Napmalıyım 2 gündür yaptığım püreler çöpe gidiyor tadına bile bakmıyor. İlk günler çok güzel yiyordu şimdi noldu anlamıyorum🤦♀️