Hanimlar kızım 1 yasinda tam bir meme bağımlısı gece defalarca uyaniyor. Zaten 11 gibi yatiyor en geç 2-3 arası ilk ağlaması başlıyor ve bazen saat başı bazen de iki saate bir kalkiyor hep emmek istiyor vermeden mümkün değil uyumuyor tekrar. Uyku eğitimi vermeye çalıştım gecen hafta başladım şimdi bir tık daha iyi yani uyandığı zaman kucağıma alıyorum sakinleştiriyorm su iciriyorum bazen öyle dalıyor bazen de yatağında pış pış yapıyorum. Ama bu arada bazen aciktigi için de kalktığını düşünüyorum. Gelişimi gayet iyi ama bilemiyorum. Önceden pirinç unu irmik muhallebi tarzi şeyleri yerdi ama artık mümkün değil yemiyor hic bir şekilde. Son zamanlarda da birkaç meyveden püre yapıyorum evde hangi meyveler varsa hepsini koyup blender yapıyorum çok severek yiyordu tokta tutuyordu gibi biraz. Ama iki gündür onu da yemiyor ne yapabilirim açlıktan dolayi bu kadar sık uyanıyorsa??