Korkutmak hiç istemem hele ki bu konuda ama korkmak bazı şeylere engel olmuyor ne yazık ki.Şimdi ben yaşadığımı söyliyeyim size 53 gün kanamam bir geldi bir gitti doktoruma göründüm elbette 40 muayenemde kanamanın çok garip birşey olmasından bahsetti bana.Ardından hemen dedi ki rahim ağzı testi yapalım.Öyle korktum başımdan kaynar sular döküldü.Sonra araştırdım meğersem Doğumdan sonra her kadına yapılması gerekiyormuş.Peki ya doktorumun yaptığı neydi? Ben o şekilde telaşlıyken hemen ardından onu söylemesi her neyse..Eve geldim bir kaç İnstagram hesapları vardı bu konuyla ilgili baktım zaten 40 gün kanama yaşayan yok 40 sonrası geliyormuş gidiyormuş bu tarz şeyler.53.gün kanamam bitti 60.günde regl oldum.şimdi üçüncü reglim.Emziriyorum sezaryen ile doğum yaptım.Emzirmekle emzirmemekle de regl in asla alakası yok bu tarz yorumlara da aldırmayın.Şu an kahverengi akıntı ile ilgili pek bir bilgim yok ama 3 ay gerçekten uzun bir süre.Doktora gitmeniz gerekiyor fayda var da demiyorum doktora gitmeniz gerekiyor umarım kötü bir şey yoktur sağlıcakla kalın 🌺