Merhabalar benim küçük bi sorum olacaktı benim bebeğim iki buçuk aylık ve ben doğduktan iki hafta sonda göğüs ucu yaralarım nedeniyle silikon uçlarla emzirmeye başladım. Yaralarım hala tam geçmiş değil kullanmadığım bişi kalmadı. Ama silikonsuz gögüsümü verince bebeğim almıyor ? Ben de artık silikonla emzirmekten yoruldum. Yani bi süre sonra işkence gibi geliyor. Bunu nasıl aşabiliriz silikonsuz nasıl verebilirim 😓 benim için hep en başından beri emzirmek işkence gibi. Göğüs uçlarım da pek yok. 😐 benim gibi olan var mı?