Esratnc__ e bebekte malt icecegi var emziren anneler icin. Ben senin gibiyken onunla arttirdim sutumu. Isirgan otu rezene ve anason karistirip cay yapıyodum bi de gunde 2 kupa. Humana still tea da sut yapiyor ama kendin cay yapsan ayni hesap sonucta ne ictigini bilirsin icerik ayni,kimyon ve limon var onda ekstra. Su su su cok su ic, litrelik bir kabin olsun bardak bardak icince cok saniyosun ama az iciyosun en az 3 litre icmen lazim. Stresten uzak dur, kafana takma yani asla hiçbirşeyi. Ustunde durma bebegine bak sev baska seyle ilgilenme. Sutun az olmasi da cok bisey degil bebeginin migdesi de küçük. Bol bol emzir bak nasil artacak, akacak zamanla... sut gelmiyor diye emzirmemezlik yapma sakin, beyne sut yap mesajini yollamasi lazim bebegin cuk cuk 😍