Merhaba arkadaşlar kızım yaklaşık 18 aylıktan beri yerde sürtünme hareketi yapıyor hep okudum araştırdım dikkatini dağıttım görmezden geldim çare olmadı. Evet şimdi tepki vermeyin diyeceksiniz ama bir yerden sonra sürekli aynı şekilde ter içinde görmek insanın sinirine dokunuyor. Bende en son kızdım yapma böyle yaparsan yüzün acır kanar dedim yüzü gerçekten kıpkırmızı oluyordu yaparken korktu bıraktı. 3 ay yaz tatili sürecinde yapmadı. O süreçte bende izinliydim. Şimdi ben işe başladım tekrar başladı sürtünmesi. Ve benek kötüyüm üzgünüm ona öyle tepki verip korkuttuğum için pişmanım acaba kötü bir travmaya mı sebep oldum diye. Ama şimdi tekrar başladı ve ben ne yapacağım bilemiyorum. Şu an 27 aylık . Lütfen yardımcı olur musunuz yaşayan anneler.