muhendisanne_ dün 18.ay aşısı olduk bir bacağında şişlik ve kızarıklık oldu diğerinde birşey yok, acabayürümesinde bir sorun yok ama normal mi oluyor mu böyle
NefesMaviDeniz muhendisanne_ Bizim ikizlerimiz de 4.ay aşısında kızımızın oldu. Doktorumuza yazdım şişlik hafif kızarma var diye normal olduğunu zamanla geçeceğini endişe etmemen gerektiğini söyledi. İsterseniz sizde bir danışın doktorunuza
Browni_61 muhendisanne_ dün yeğenimde 18 aylik aşi oldu kolu şişmiş onunda buz faln koyun.18 ay asisi koldn bacaktnmi yapiliyo ablm bacak faln demedide kolu asi yeri şişti dedi
Rapunzels muhendisanne_ merhaba 18. Ay aşısı bizde de bir bacakta aşı yerinde şişlik yaptı. 10 gün oldu ama şişlik duruyor ağrı ya da kızarıklık yok. Siz doktorunuza danışabildiniz mi acaba? Ya da sizin sorununuz düzeldi mi?
Bsrtan muhendisanne_ 3 gun once bizde asi olduk 18 aylik oglum bizimde bacagin biri oyle arada buz koyabilirsiniz dedi hemsire sizde koyun isterseniz
muhendisanne_ Rapunzels zamanla geçti çok uzun sürmedi bizimki isterseniz doktorunuza danışın ama normalmiş olıyormuş