mrvklncc emzik ona büyük geliyordur. 0 2 aylık emzik var e bebekte ondan deneyin belki sever fiyatı da uygun zaten. Bizimki de oguruyordu sonradan tuttu. Sebebi büyük gelmesiydi. Philips avent alacaksan da hiç alma e bebekte baby plus marka emzik var onun aynısı , 2 tane 25tl. Biz de avent kullandık bunu bulunca devam ediyoruz herkes çok memnun aventten ona geçmişler