Benmkıde aynıydı hastane ciğerlere inmedıyse hcbsey yapmıyor burnunu temızleyın sıyor okdar en son cok bagırdım bıtane bıtkısel öksürük şurubu verdı prospan dıye sanah aksam bır cay kasıgı verdım braz daha ıyı oldu balgamı vardı braz doktor hava makınası alıp fızyolojık serum koyup hava vereblrsn dedı yaptım öyle şükür rahatladı coğu kısıde böyle yapıyor doktoroda götürmenizde fayda var tabi